INTREBARI FRECVENTE

 

1. Cum gasesc un spectacol?
Ai doua variante.

a.  www.teatrul-odeon.ro - pagina home, apesi linkul "bilete online” si ajungi in pagina cu spectacolele programate pentru perioada urmatoare de timp

b. www.teatrul-odeon.ro, mergi la sectiunea "Program" si alegi spectacolul dorit. In dreptul spectacolului respectiv, apesi butonul cu imaginea unui bilet.

2. Am facut click pe "bilete online" pe pagina unui spectacol si nu apare nimic. De ce ?
Nu este programata nici o reprezentatie in urmatoarele 2 saptamani.

3. Am facut click pe "bilete online" si apar pentru acelasi spectacol mai multe date (scrise cu rosu pe alb). De ce ?
In perioada imediat urmatoare sunt programate mai multe reprezentatii ale aceluiasi spectacol.

4. Nu pot sa aleg mai mult de 4 bilete. De ce ?
Vrem sa acordam tuturor spectatorilor sanse egale si am limitat la 4 numarul de bilete pentru o tranzactie.

5. Toate locurile sunt gri si nimic albastru. De ce ?
Nu mai sunt bilete disponibile online pentru spectacolul ales.

6. In timpul procesului de comanda, pot folosi butoanele de BACK si FORWARD ale browserului sau functia REFRESH?
Te rugam sa nu o faci. Toate paginile sunt prevazute cu butoane de avansare la pagina urmatoare ("Pasul Urmator"), respectiv de revenire la pagina precedenta ("Pasul Precedent"). Foloseste-le pe acestea pentru a fi ca procesul de cumparare decurge normal.

6. Primesc un mesaj de eroare spunand ca biletele au fost cumparate de altcineva. De ce ?
Din momentul in care iti alegi locurile in sala, acestea sunt rezervate 15 minute. Daca nu termini plata in acest interval, biletele vor fi repuse in vanzare.

7. Am completat datele personale si imi apare un semn de intrebare cand apas butonul "Pasul urmator". De ce?
Numele trebuie sa aiba cel putin 3 caractere, numarul de telefon sa fie format din 10 cifre (0xxxxxxxxx), email-ul sa fie unul valid, iar cifrele din imagine sa corespunda cu ce ai scris in textbox-ul de sub imagine.

8. Teatrul Odeon pastreaza datele mele de card?
Nu. Procesarea platii este facuta de Romcard, partenerul nostru. Datele tale sunt transmise intr-un sistem securizat (https) si nu pot fi interceptate de o terta parte.

9. Am completat datele cardului, am apasat butonul "Approve", dar pagina urmatoare nu se incarca. Ce pot face?
Te rugam sa astepti. Daca apesi butonul REFRESH sau butonul BACK al browserului tau, este foarte probabil ca plata sa fie facuta de mai multe ori. Daca pagina urmatoare nu s-a incarcat sau a aparut o eroare, asteapta cel putin o ora pina sa repeti tranzactia. Daca lucrurile decurg la fel si la urmatoarea incercare, descrie problema pe mail, la bileteonline@teatrul-odeon.ro, si o sa iti raspundem   intr-un interval de maxim 48 de ore.

10. Am efectuat plata si am primit mesajul "TRANZACTIA A ESUAT, va rugam sa contactati BANCA EMITENTA a card-ului." Ce pot face?
Banca emitenta a cardului este singura in masura sa iti ofere informatii despre tranzactia pe care ai incercat sa o faci. Posibile motive pentru care ai primit acest mesaj: fonduri insuficiente, cardul este expirat, cardul nu este inrolat in sistemul 3D Secure, etc. Contacteaza, deci, banca emitenta a cardului.

11. Am apasat butonul "Approve" din pagina cu detaliile cardului si mi-a aparut o eroare, alta decat cea de la punctul 1. Ce se intampla?
Cel mai probabil, a aparut o eroare la procesatorul de carduri. Te rugam contacteaza Romcard la adresa romcard@romcard.ro, sau Teatrul Odeon la bileteonline@teatrul-odeon.ro si o sa iti raspundem intr-un interval de maxim 48 de ore.

12. Am asteptat foarte mult in pagina unde se introduc detaliile card-ului. Nu am primit biletele dar banii mi-au fost luati. Ce pot face?
Din pacate, biletele pe care le-ai ales au fost rezervate doar 15 minute. Daca a durat mai mult sa faci plata, aceastea au fost repuse la vanzare. Contacteaza-ne pe mail la bileteonline@teatrul-odeon.ro si o sa iti raspundem intr-un inteval de maxim 48 de ore.

13. Am incercat sa platesc, am primit eroare si mi-au fost blocati banii. Ce fac?
Scrie un mail si descrie cu cat mai multe amanunte ce ai facut la bileteonline@teatrul-odeon.ro. Incercam sa deblocam banii cat mai repede.

14. Cat de sigur este sa-mi tiparesc singur biletele?
Este la fel de sigur ca un bilet normal. Biletele tiparite acasa sunt citite individual la intrarea la spectacol de catre sistemul nostru de control. Cu un bilet, o singura persoana poate intra la spectacol, deci, in cazul existentei a mai multor copii, doar prima persoana va avea acces.

15. Primesc biletele si pe email?
Daca adresa de email a fost completata corect, le vei primi cu siguranta. Verifica, totusi, si folderul BULK / SPAM / JUNK - s-ar putea ca emailul trimis de noi sa fi ajuns, din greseala, acolo.

16. Am primit biletele si am observat ca sunt intr-un format ciudat de fisier - PDF. Ce fac?
Pentru a putea tipari biletele, trebuie sa ai instalat programul Adobe Reader. Acesta poate fi descarcat gratuit de aici (http://get.adobe.com/reader/).

17. Ce fel de imprimanta trebuie sa folosesc pentru tiparire?
O imprimanta inkjet sau laser. Nu este important sa tiparesti color biletele, dar o poti face daca doresti. Foarte important este sa alegi o calitate buna pentru tiparire si nu "economic" sau "draft".

18. Daca deformez biletele atunci cand le tiparesc, adica le maresc sau le micsorez, pot intra la spectacol?
Marirea sau micsorarea biletelor poate face codul de bare ilizibil si, astfel, accesul tau la spectacol poate fi ingreunat. Pastreaza, te rugam, formatul trimis de noi.

19. Ce se intampla daca uit biletele acasa?
In cazuri exceptionale, biletele pot fi tiparite la casa de bilete, pe baza unui act de identitate.

20. Am citit bine toate intrebarile din acest document, dar nu gasesc raspunsul de care am nevoie. Ce fac ?
Trimite intrebarile tale legate de achizitionarea de bilete on-line pe mail, la adresa bileteonline@teatrul-odeon.ro, va vom raspunde in maxim 48 de ore.